2 Ekim 2012 Salı

Alex De Souza

Alex De Souza kadro dışı bırakıldı haberini en az 10 kez okudum. Anlayamadım, anlamlandıramadım ve kabullenemedim. Bizi deli gibi peşinden sürekleyen, son 8 yılımızı onun golleriyle süslediğimiz kaptanımız, doktorumuz Alex De Souza kadro dışı bırakılmıştı. Bir daha bu takımın formasını asla giyemiycek, A2 ile antremanlara çıkıcak deniyordu. Ne yaptı bu adam bu kadar ağır cezalandırılacak kadar diye düşündüm. Fenerbahçe'de bir kişi kadro dışı kaldı denildiğinde Galatasaray'lı ve Beşiktaşl'lı taraftarların dahi asla aklına gelmiyecek isim Alex De Souza kötü gidişin sorumlusu gösterildi. Daha bunun şokunu atlatamadan herşeyin başladığı Twitter'da o tweeti gördüm: ''Kontratimi sonlandirdim. Hayatimin en uzucu imzasi oldu. Fenerbahce bir oyuncu kaybetti ama bir taraftar kazandi. Hersey icin tesekkurler.'' Film koptu ondan sonra hissetiğim tek şey üzüntü oldu ama sıradan bir üzülme değil bu, gerçekten insanın içini çok acıtan bir üzüntü. Bende bu kadar etki bırakan bu karar, Alex De Souza'da ne etki bırakmıştır? Ailesi ile birlikte Fenerbahçe'nin simge isimlerinden daha 1 hafta önce heykelini diktiğimiz adama yapılan muamele bu mu olmalıydı? Ne oldu inanın bilmiyorum. Kim suçlu, kim haklı zerre umrumda değil. Bu adam böyle gitmemeliydi, bu muameleyi hiç hak etmedi. Alex De Souza hakkında sayfalarca yazı yazabilir, onun Fenerbahçe'ye olan katkısını saatlerce anlatabilirsiniz ama şu dakikadan itibaren tek bir şeyi geri getiremezsiniz. Alex artık Fenerbahçe formasını giymiyecek.Hastalığımızın çaresi doktor da artık hasta!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder