12 Ekim 2009 Pazartesi

The Big Bang Theory


Milli takımın bünyemde yarattığı tahribat ve liglere ara verilmiş olması üzerine uzun zamandır arkadaşlar tarafından tavsiye edilen ama bir türlü izlemeye fırsat bulamadığım ''The Big Bang Theory'' ile müşerref olma imkanını yakaladım. Two And A Half Man'in ardından gülmekten geberdiğim bir dizim daha var artık. Tabi dizinin yapımcıları arasında Two And A Half Man'in yaratıcılarından Chuck Lorre'nin olmasıda bunda bir etken olabilir. Efendim 1 günde 1. sezonunu bitirdim. Şimdi 2 sezonuna noktalayıp 3. sezonunu yaşayan diziyi her hafta düzenli takip eder hale gelme hedefindeyim. Dizide en favori karakterim ise Sheldon. Her şeye itiraz etmesi ve akıl sağlığını bozacak şekilde gereksiz bilgilerle dolu olması bir yana o acayip gülüşü için bile bu dizi izlenir. 2.sezon ile başlayan ''I'm Batman'' ve ''Danger! Danger!'' replikleri ile gülmekten karnıma ağrılar soktu. Penny rolüyle dizide arz-ı endam eden insan olmasına ihitimal vermediğim güzelligin vücut bulmuş hali Kaley Cuoco içinde bu dizi izlenebilir. Ve dizinin en eğlenceli karakterlerinden biri olma ihtimali olan Howard'da pas geçilmemeli. Kısacası milli takım ya da herhangi birşey kafanızı bozduysa, uzun zamandır gülmedim ,eğlenmedim diyorsanız bu dizi tam size göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder