29 Ağustos 2009 Cumartesi

Yine Barcelona


Barcelona sağda solda ne kadar kupa varsa götürüyor. Son kurbanları Shaktar oldu. Maçın genelinde top Barcelona'nın kontrolündeydi. Ama çokta heyecanlı bir maç olduğunu söylemek zor. Bir ara oruçtanmıdır nedir uykum bile geldi. Baktım Platini'de uyuyor dedim ne biçim maç bi gol göremedik. Messi 1-2 denedi ama kaleci bir türlü geçit vermedi. Shaktar zaten gömülmüş geriye takarsak bir tane ne ala havasında geçti gitti maç. Uzatmalarda başlayınca bu maç penaltılarda son bulur diyordum ki herkes Messi'nin ayağına bakarken o, pasını oyuna sonradan giren Pedro'ya aktardı ve o da golü yaptı. Barcelona kupalarla kapattığı sezonu yine bir kupayla açmayı başardı. Ertem Şener bildiğiniz gibi anlattı gene bi şeyler birazdan onun yüzünden uykum geldi bir ara o kadar çok konuştuki yayındaki sesi kesildi ben bunu Ramazan ayının rahmetine bağladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder