22 Haziran 2009 Pazartesi

Vedat Milör

Vedat Milör kendi alanında çok ünlü biri ancak Türk toplumunun kendisi ile tanışması Ntv ekranlarında kış aylarında başlayan programı ''Tadı Damağımda'' ile oldu.Kısa sürede yemekle haşır neşir olan herkesin dikkatini çekti program.İlk başlarda İstanbul'daki lokantaları gezip buradaki yemekleri tadıyor ve mekanı dekarasyon,yemek kalitesi,içeçek seçenekleri ve fiyat açısından 5 yıldız üzerinden değerlendiriyordu.Şimdi yazın gelmesi ile birlikte yazlık yöreleri gezmeye başladı ve kıyı şeridini baştan aşağı gezicek gibi duruyor.

Kendisinde olan yemek yeme iştahı gerçekten sınırları zorlayacak cinsten.Öyle iştahlı yemek yiyorki en tok insan dayanamayıp mutfaga hareketlenir.Önüne gelen hiçbir şeyi geri çevirdiğini henüz görmedim.Müthiş mutfak bilgisi ile gerçekten karşısındaki lokanta sahibini şaşırtıyor.Ben hastasıyım ve kendisi ile şöyle bir yemek yemeği istiyorum ya da beni ekibe alsın hiç para vermese de ben onla sağa sola gidip yemek yiyeyim yeter.Bu kadar iştahlı yenilmez ki kardeşim bi yemek.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder