4 Nisan 2009 Cumartesi

Lincoln'ün Bavullarını Buldum!!!

Malumunuz Lincoln memlekete giderken yedi bavulla gitti ama dönüşte sadece 1 bavul vardı. Ülke basınımız ve biz futbolseverler geri kalan bavulların nerede olduğunu merak etmiştik.Hiç bir masraftan kaçınmadık şu kriz ortamında o havaalanı senin bu havaalanı benim dolaştık ve Lincoln'ün bavulları bulduk. Aguero bavulları araklamış hacı, utanmadan bide hatuna taşıttırıyor. Lincoln'ü aradım merak etme getiricem bavullarını dedim, sağol abi sende olmasan beni bu ülkede anlayan yok dedi. Antremana çıktın mı dedim havuzda çalıştım dedi. Dedim git adam gibi çalış kaytarma vermem yoksa bavullarını,tamam abi hemen Belgrad ormanlarında bi koşu ayarlıyacak arkadaşlar dedi. Tamam dedim sonra bu Aguero efendiyede iki çift laf ettim. Yavrum bu bebeği her yere götürme yazık sabi sübyana hasta edicen dedim, abi Bolivya'da bi hoca varmış ona okutmaya götürdüm yoksa biliyon evden antremana,antremandan eve dedi, bende konuşma len biliyorum senin ne ayak olduğunu dedim. Sonra dedim Aguero bak bu kayınpederine söyle Pele hakkında ileri geri konuşmasın, işine baksın dedim tamam abi sen nasıl istersen dedi. Sonra'da Aziz'i aradım dedim ne bu takımın hali bi çekidüzen verin kendinizi yoksa kongrede aday olurum dedim,ya ne edelim yaşlı başlı adam büyüğümüz bir yerde bişey diğemiyoruz hocaya dedi, ne haliniz varsa görün kanser ettiniz beni dedim, kapadım telefonu. Sonra birden annemin sesini duydum oğlum camı gene açık bırakıp uyumuşsun,üşütücen gene dedi,kalktım bi baktım Cleveland'ı eziyor Orlando Magic, Kaan Kural'da Noel Baba gibi gülüyordu.Kıssadan hisse:'Yatarken pencereyi kapayın kardeşim'.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder